Su Abonelik Hizmetleri

MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
SU SERVİSİ
Dahili

1102
1103
1104

E-posta

suisleri@kepez.bel.tr

SU ABONELİK BAŞVURUSUNDA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR;

Kepez Belediyesi Su Abonelik işlemleri başvuruları; Belediyemiz Ana Hizmet Binası ve Hamidiye Mahallesi Yeni Ek Hizmet Binasından hafta içi 08:30 – 17:30, cumartesi günü ise 08:30 – 13:30 saatleri arasında yapılmaktadır. Su abonelik evraklarında (kira sözleşmesi, tapu) kimin ismi var ise su abonelik başvurusu o kişi tarafından yapılması gerekmektedir. Sadece noter tarafından su abonelik işlemleri ile ilgili vekaletname olması durumunda vekaletname ile işlem yapılabilmektedir.

SU ABONELİK BAŞVURUSUNDA GEREKLİ EVRAKLAR;
EV SAHİBİ İSENİZ;
  • Kimlik Fotokopisi,
  • Tapu Fotokopisi,
  • Deprem Sigortası Fotokopisi (Dask),
  • Yapı Kullanma İzin Belgesi Fotokopisi (Var ise),
  • Dairede akıllı su saati takılı ise akıllı su saatine ait su kartı,
  • Daire sıfır ise ve su saati bağlı değil ise su saati (akıllı su saati veya mekanik su saati).
KİRACI İSENİZ;
  • Kimlik Fotokopisi,
  • Kira Sözleşmesi Fotokopisi (İsimler ve imzalar okunacak şekilde),
  • Deprem Sigortası Fotokopisi (Dask),
  • Yapı Kullanma İzin Belgesi Fotokopisi (Var ise),
  • Dairede akıllı su saati takılı ise akıllı su saatine ait su kartı,
  • Daire sıfır ise ve su saati bağlı değil ise su saati (akıllı su saati veya mekanik su saati).
SU ABONELİĞİNİN KAPATILMASI İŞLEMLERİNDE;
  • Kimlik
  • Su saatinin üstten endeks görülür şekilde kapatmaya gelindiği gün çekilen net fotoğrafı.                                                                                            (Not: abonelik kapama işlemlerinde abonelik kimin adına ise o kişi kimliği ile başvurması gerekiyor. Abonelik kapatılmamasından dolayı doğacak her türlü borç aboneye ait olup mutlaka aboneliğin kapatılması gerekmektedir)
ABONE TİP DEĞİŞİKLİĞİNDE İSTENECEK EVRAKLAR;
  • Abonelik kimin adına ise o kişi; Kimliği ve Abonelik türü değişikliğine etken belge ile (Yapı Kullanma İzin Belgesi Fotokopisi (arkalı önlü), Engelli Raporu(%40 ve üzeri), 1. Derece Şehit ve Gazi Yakını olduğunu gösteren belge) Su Servisine başvurması halinde abonelik tipine göre değişiklik yapılmaktadır.
SU SAYACI ARIZA TALEPLERİNDE VATANDAŞTAN İSTENECEK BİLGİLER;
  • Abonelik kimin üzerine (ad/soyad)
  • Abone numarası (vatandaş biliyorsa)
  • Açık adres (mahalle/sokak/ bina no/ daire no) (bu bilgilerin tamamı gerekli)
  • Cep telefonu                                                                                                                                                                                                                             (Su sayaç arıza ihbarlarını her günün 08:30 – 00:00 saatleri arasında Belediyemiz 0286 263 01 01 telefon numarasına bildirebilirsiniz.)
AKILLI SU KARTININ KAYBEDİLMESİ DURUMLARINDA;
  • Akıllı Su Kartınızın kaybolması durumunda; Beldemizde Akıllı Sayaç satmaya yetkili bayiden yeni su kartı alınarak Belediyemiz Su Servisinden (1.Kat) tanımlanması gerekmektedir.
YABANCI UYRUKLU VATANDAŞLARIMIZIN ABONELİKLERİNDE;
  • Yabancı uyruklu vatandaşlarımız; yukarıda belirtilen ilgili abonelik evraklarına ilave olarak İl Göç İdaresi tarafından verilen “Geçici veya Sürekli Kimlik Belgesi” ile Belediyemize ev sahibi ile birlikte başvuru yapması gerekmektedir
IN THE SUBSCRIPTIONS OF OUR FOREIGN CITIZENS
  • Our foreign nationals; In addition to the below-mentioned subscription documents, a “Temporary or Permanent Identity Document” issued by the Provincial Immigration Administration is required to apply to our Municipality together with the host.
  • Rental Contract
  • Earthquake insurance
  • If there is Building Occupancy Permit
  • If a smart water clock is installed in the apartment, the water card of the smart water clock
  • If the apartment is new and the water meter is not connected, the water meter